* انصاری رنانی،قاسم؛ ناصحی فر،وحید(1386) الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی در بورس اوراق بهادار تهران،مطالعات مدیریت بهبود و تحول ،شماره 56
* علی پور، مهرداد؛ بدیعی، حسین؛ نوری ، مریم (1390) ، مطالعه کارکردهای آمیخته بازاریابی در افزایش کیفیت بورس اوراق بهادار تهران با ارائه امیخته های جدید بازاریابی مالی بورس اوراق بهادار، فصلنامه مدیریت، شماره 27
* علیپور ، صادقی شریف (1389) ، بازاریابی مالی و کاربرد آن در عرصه سهام صدر اصل 44 قانون اساسی از طریق بورس اوراق بهادار تهران. پژوهشنامه علمی پژوهشی ، چشم انداز مدیریت دانشگاه شهید بهشتی ، شناره 36
* کیگان،وارن،مدیریت بازاریابی جهانی، ترجمه عبدالحمید ابراهیمی، دفتر پژوهشهای فرهنگی،1380، تهران ص21
* علیپور، مهرداد؛ صادقی شریف، سیدجلال (1390) ، بازاریابی مالی و کاربرد آن در عرصه سهام صدر اصل 44 قانون اساسی از طریق بورس اوراق بهادار تهران. پژوهشنامه علمی پژوهشی ، چشم انداز مدیریت دانشگاه شهید بهشتی ، شماره 36.
* حافظنیا، محمدرضا (1382). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، انتشارات سمت، تهران، چاپ هشتم.
* Goldsmith, Ronald. , The personalized marketplace: beyond the 4p, s, Marketing Intelligence & and Planning, volume 17. number 4, pp 178-185 , (1999(
* Ambler, Tim, (2000); “Marketing Metrics”, Business Strategy Review,vol 11 Issue2, pp: 59-66.
* Borden, N. H. (1964); “The Concept of the Marketing Mix”, Journal of Advertising Research, June,Vol. 4,pp.2-7.
* Dibb, Sally, Wensley, Robin, (2002); “Segmentation analysis for industrial markets: Problems of integrating customer requirements into operations strategy”,European Journal of Marketing,Vol.36, Iss. 1/2; p: 231, 21 pgs.
* Frey,A. (1961);Advertising, 3rd ed., Ronald Press, New York.
* Gilmore JH & Pine II BJ. (1997); "The Four Faces of Mass Customization", Harvard Business Review, January – February, pp: 91–101.
* Kustin, Richard Alan (2004); “Marketing mix standardization: a cross cultural study of four countries”, International Business Review, Volume: 13, pp. 637–649.
* Lovelock, Christopher & Wright Lauren, (1999). Principle of Service Marketing Management, New Jersey- Prentice Hall Inc.
* Fok, D., Paap, R., and Franses. PH. (2003). Econometrics, 16, 2223-256.
* Mason, R. B, (2007); “A Marketing Mix Model for a Complex and Turbulent Environment”, Acta Commercii, pp. 236-254.
* Rajagopal (2008), Measuring Brand Performance through Metrics Application, Measuring Business Excellence, 12 (1), 29-38
* McCarthy, J. (2001,13st ed.);Basic Marketing: A managerial approach,Irwin,Homewood Il
* Ohmae, K. (1982); in: The Mind of the Strategist: The Art of Japanese Business, McGraw-Hill, New York.